China Double 11 Shopping Spree: L'affari affluiscenu in live-streaming per espansione i canali di vendita

22222

Hè un'altra spesa annuale di shopping Double once in Cina - unu di l'avvenimenti di shopping online più populari in Cina. Cume a ghjente s'impegna à cumprà, i rivenditori esploranu novi modi - cum'è u live-streaming - per vende. Dai Kaiyi hà a storia.

Pensate à quantu TikTok virali hè andatu in l'Occidenti, U buzz intornu à u e-commerce live-streaming hè solu più drammaticu in Cina. U so hype righjunghji u so culmine intornu à questu tempu ogni annu. Hè un shopping virtuale - una versione cinese di Black Friday.

DAI KAIYI Chengdu "Ùn hè mancu a mità di nuvembre, è parechji cumpratori in linea sò digià mancati di soldi. A più culpisce unu di i più grandi avvenimenti di shopping online in Cina di l'annu - u Double Eleven. Nimu ùn rinuncia à a pussibilità di ottene articuli scontati in linea ".

Paghendu solu una frazione di soldi cum'è pagamentu in anticipu, pudete chjude sconti nantu à i prudutti chì varienu da i cosmetichi à i gadgets intelligenti. I cunsumatori ponu vede l'articuli attraversu live-streaming. Chì li dà un sensu megliu di ciò chì paganu, per quessa chì e marche anu prestu prestu in l'azzione, aduttendu stu mudellu cum'è una parte essenziale di ghjunghje à i clienti.

LU SHAN Vicepresidente, Raidy Boer Fashion Garment Co., Ltd "Pensu chì hè una tendenza in rapida crescita, è sò pienamente cunfidendu per u futuru di u cummerciu elettronicu in streaming in diretta, avemu guadagnatu più di 20 milioni di yuan di volumi di vendita. per annu solu via streaming live. Da a mo perspettiva, ùn hè micca una questione di se l'imprese cumincianu à streaming, hè solu una questione di quandu ".

Fà transazzione virtuale à tempu faciule è divertenti rende l'e-commerce live-streaming una opzione tentativa per i cumpratori è i venditori. Ma, ùn hè micca senza u so inconveniente.

LIU SIYAN Assistente di u presidente di u Cunsigliu, Sheme "Pensu chì un svantaghju hè chì ùn pudemu micca dimustrà direttamente quantu sò squisiti i nostri articuli è i nostri materiali. Avemu impurtatu pelle è cristalli da l'oltremare, ma questi elementi delicati ùn ponu micca sentiti postu chì i cumpratori in linea ùn ponu micca tuccà elli o pruvà quelli scarpi nantu à elli.

Parechje imprese si immergenu i so pedi in l'acqua per a prima volta, è ci sò tunnellate di sfide lasciate per elli per capiscenu, cum'è vende i cumpetituri, espansione e cote di mercatu o ancu solu guadagnà un postu in l'arena.

DAI KAIYI Chengdu "Hè difficiule di spiccà, veramente. Ma quasi nimu ùn negarà chì i fatturati di u cummerciu elettronicu in live-streaming sò à livelli record. Cù i cumpratori chì anu a paura di sminticà l'affare, i cummercianti ùn lascianu micca scappà ogni chance di vende quant'è ponu ".

I dati mostranu chì à a fine di u 2020, più di u 60 per centu di l'utilizatori di Internet in Cina fighjanu in diretta streaming, è quasi u 40 per centu di elli participanu à l'avvenimenti di shopping online.

CUI LILI Researcher, E-Commerce Expert, Shanghai University of Finance and Economics "Finu à avà, i streamers di primu livellu in Cina sò sempre piglià una cota di mercatu dominante in termini di e-commerce live-streaming. Dittu chistu, i flussi interni sò sempre una parte impurtante per l'imprese per sustene a vendita, perchè anu bisognu di modi per attirà l'attenzione in linea, è cunvertisce in trafficu pede in i so magazzini brick-and-mortar.

Attenzione durante un festival di shopping hè più faciule ch'è in i ghjorni normali, ma ancu cù a pre-vendita "impressionante" di questu annu, l'analista dicenu chì l'imprese chì brama una cunversione in linea à offline da Double Eleven seranu sempre una sfida. Dai Kaiyi, CGTN, Chengdu, Sichuan Province.


Tempu di post: 12-novembre-2021